
REGULAMIN OŚRODKA WCZASOWEGO LILIOWY ZAKĄTEK
I. Zasady wynajmu
- Po przybyciu prosimy Państwa o zgłoszenie się do pracownika ośrodka w celu dopełnienia obowiązków meldunkowych oraz uregulowania należności za pobyt. 
- Przy przyjeździe pobieramy kaucję w wysokości 200 zł na pokrycie ewentualnych usterek. W przypadku niewykrycia żadnych nieprawidłowości kaucja zwracana jest przy wyjeździe. 
- W przypadku niewykorzystania całości lub części pobytu w zarezerwowanym wcześniej terminie, gościom nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres. 
- Zaliczkę należy wpłacić w terminie siedmiu dni roboczych od daty rezerwacji lub w innym terminie wcześniej uzgodnionym przy rezerwacji. 
- Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionej zaliczki. 
- Nie wpłacenie zaliczki w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji. 
- Klient wpłacając zaliczkę akceptuje warunki podane w ”regulaminie ośrodka wczasowego”. 
- Zaliczka wpłacona na poczet rezerwacji przepada w momencie odwołania rezerwacji lub gdy klient nie odbierze domku w planowanym dniu rozpoczęcia pobytu. 
- Dobę hotelową rozpoczynamy o godz. 15.00, a kończymy o godz. 10.00. Zmiana godzin doby hotelowej możliwa jest wyłącznie w uzgodnieniu z pracownikami recepcji lub właścicielem obiektu. 
- Gości ośrodka zwykle przyjmujemy w godzinach 10.00-16.00. Prosimy o telefoniczne informowanie w przypadku innej godziny przyjazdu. 
- Gość obiektu nie ma prawa przekazywać domku innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę należną za pobyt, jak również, zabrania się zamiany domku z innym klientem ośrodka bez zgody personelu ośrodka. 
- Uregulowanie całkowitego kosztu pobytu (gotówką) winno nastąpić najpóźniej w drugim dniu przyjazdu. 
- Przekazanie i oddanie domku następuje w obecności personelu Ośrodka. 
- Ilość osób zakwaterowanych w pokojach i domkach nie może przekraczać ilości osób zameldowanych i mających opłacony pobyt. W przypadku stwierdzenia przebywania w domku osób nieuprawnionych, koszt ich pobytu ponosi osoba wypożyczająca domek. 
- Ośrodek nie wynajmuje obiektów noclegowych grupom młodzieżowym! 
- Właściciel ośrodka ma prawo odmówić wynajęcia domku grupie młodzieżowej, nawet przy wpłaconej zaliczce bez podania przyczyny. 
II. Zasady korzystania z obiektu
- Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb i zaleceń pracowników ośrodka. Na wyposażeniu każdego domku znajduje się gaśnica. 
- Wszelkie usterki zauważone w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco pracownikom ośrodka. Usterki będą usuwane bez zwłoki przez konserwatora. 
- Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio pracownikom ośrodka, niezwłocznie po zaistnieniu przyczyny zgłoszenia. Reklamacje będą rozstrzygane na bieżąco. 
- Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania, a będące na wyposażeniu domków wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność materialną. 
- Szkody powstałe z winy wczasowiczów rozliczamy na miejscu. 
- W naszych domkach zapewniamy klientom pakiet startowy w postaci: rolki papieru toaletowego oraz jednej gąbeczki do mycia naczyń. 
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione poza domkiem, w tym na tarasie. 
- Zachowanie osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Gospodarz może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania. 
- Prosimy nie pozostawiać dzieci bez nadzoru.! 
- Prosimy o nie pozostawianie na terenie naszego ośrodka zwierząt bez nadzoru, dotyczy to również wynajmowanego domku/pokoju. 
- Za szkody, które wyrządził pies lub inne zwierzę, koszt ponosi właściciel lub opiekun. 
- Przy domkach znajdują się betonowe grille, w których rozpalamy rozpałką. Palimy w nich tylko brykietem lub węglem drzewnym. 
- Cisza nocna trwa w godzinach od 22.00 do 7.00 rano. 
- Na terenie ośrodka zabronione jest: - a) zakłócanie spokoju i wypoczynku, w tym odtwarzanie głośnej muzyki, również podczas dnia; - b) palenie ognisk; - c) nieprzyzwoite, wulgarne zachowanie; - d) zaśmiecanie i zabrudzanie ośrodka; - e) patroszenie i smażenie ryb; - f) wyrzucanie wielkogabarytowych śmieci (np. opony samochodowe). 
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotu kosztów. 
- Osoby nie będące Wczasowiczami Ośrodka a przebywające w nim po godz. 22:00 zobowiązane są do jego opuszczenia. Ewentualny dłuższy pobyt winien zostać zgłoszony pracownikom lub właścicielowi Ośrodka. 
- Osoby nie będące Wczasowiczami, parkują auto przed posesją. 
- Zezwalamy na pobyt w Ośrodku (w domkach letniskowych oraz w domkach holenderskich) zwierząt domowych, po uprzednim głoszeniu pracownikom ośrodka. Właściciele zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania zwierząt poza teren ośrodka, a na terenie ośrodka wyłącznie na smyczy. Właściciele zwierząt domowych ponoszą za nie pełną odpowiedzialność. 
- Parkowanie wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu lub w miejscach wskazanych przez pracowników ośrodka. Na jeden domek przeznaczone jest jedno miejsce parkingowe. Parking ośrodka jest bezpłatny, niestrzeżony. Ewentualne przyjazdy lub wyjazdy w godzinach 22.00-7.00 należy zgłaszać pracownikom ośrodka. 
- Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na terenie ośrodka pojazdy ani znajdujące się w nich mienie. 
- Zabrania się mycia samochodów oraz pojazdów mechanicznych na terenie ośrodka. 
- W przypadku zgubienia klucza do domku, gość zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia pracownikowi ośrodka tego faktu, w celu wymiany zamka i uiszczenia opłaty w wysokości 50 zł. 
- Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w ośrodku jest dozwolony pod opieką osób dorosłych. 
- Organizowanie spotkań przez Wczasowiczów w więcej niż w jednym domku/pokoju jest dozwolone, jednakże uprasza się o niedekompletowanie naczyń i mebli domków/pokoi. 
- Prosimy o wynoszenie śmieci z domków do pojemników na terenie ośrodka, znajdujących się przy parkingu. Obowiązuje segregacja śmieci. 
- W przypadku zwłoki przy opuszczaniu domku lub pokoju, zostaną naliczone koszty w wysokości 100zł za każdą rozpoczętą godzinę. Wyjątek stanowi wcześniej ustalona godzina wyjazdu z właścicielem ośrodka. 
- Przy opuszczaniu domku lub pokoju, należy przekazać klucze do ręki właścicielowi lub wyznaczonemu pracownikowi ośrodka. 
- Goście, którzy wyjeżdżają powinni przygotować domek następująco: zdjąć pościel, umyć naczynia oraz wynieść śmieci. - III. Plac zabaw 
- Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat. 
- Dzieci korzystające z placu zabaw muszą znajdować się pod opieka osób dorosłych. 
- Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie. 
- Ośrodek/właściciel nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe na placu zabaw na terenie ośrodka. 
- Na placu zabaw znajduje się apteczka. - IV. Postanowienia końcowe. - W razie potrzeby prosimy dzwonić na następujący numer: 
- Marta 665 - 140 - 755 - Personel Ośrodka służy Państwu wszelką pomocą i jest do Państwa dyspozycji. Życzymy miłego pobytu;) 
