REGULAMIN OŚRODKA WCZASOWEGO BEBEDOMKI

I. Zasady wynajmu

  • Po przybyciu prosimy Państwa o zgłoszenie się do pracownika ośrodka w celu dopełnienia obowiązków meldunkowych oraz uregulowania należności za pobyt.

  • Przy przyjeździe pobieramy kaucję w wysokości 200 zł na pokrycie ewentualnych usterek. W przypadku niewykrycia żadnych nieprawidłowości kaucja zwracana jest przy wyjeździe.

  • W przypadku niewykorzystania całości lub części pobytu w zarezerwowanym wcześniej terminie, gościom nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres.

  • Zaliczkę należy wpłacić w terminie siedmiu dni roboczych od daty rezerwacji lub w innym terminie wcześniej uzgodnionym przy rezerwacji.

  • Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionej zaliczki.

  • Nie wpłacenie zaliczki w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.

  • Klient wpłacając zaliczkę akceptuje warunki podane w ”regulaminie ośrodka wczasowego”.

  • Zaliczka wpłacona na poczet rezerwacji przepada w momencie odwołania rezerwacji lub gdy klient nie odbierze domku w planowanym dniu rozpoczęcia pobytu.

  • Dobę hotelową rozpoczynamy o godz. 15.00, a kończymy o godz. 10.00. Zmiana godzin doby hotelowej możliwa jest wyłącznie w uzgodnieniu z pracownikami recepcji lub właścicielem obiektu.

  • Gości ośrodka zwykle przyjmujemy w godzinach 10.00-16.00. Prosimy o telefoniczne informowanie w przypadku innej godziny przyjazdu.

  • Gość obiektu nie ma prawa przekazywać domku innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę należną za pobyt, jak również, zabrania się zamiany domku z innym klientem ośrodka bez zgody personelu ośrodka.

  • Uregulowanie całkowitego kosztu pobytu (gotówką) winno nastąpić najpóźniej w drugim dniu przyjazdu.

  • Przekazanie i oddanie domku następuje w obecności personelu Ośrodka.

  • Ilość osób zakwaterowanych w pokojach i domkach nie może przekraczać ilości osób zameldowanych i mających opłacony pobyt. W przypadku stwierdzenia przebywania w domku osób nieuprawnionych, koszt ich pobytu ponosi osoba wypożyczająca domek.

  • Ośrodek nie wynajmuje obiektów noclegowych grupom młodzieżowym!

  • Właściciel ośrodka ma prawo odmówić wynajęcia domku grupie młodzieżowej, nawet przy wpłaconej zaliczce bez podania przyczyny.

II. Zasady korzystania z obiektu

  • Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb i zaleceń pracowników ośrodka. Na wyposażeniu każdego domku znajduje się gaśnica.

  • Wszelkie usterki zauważone w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco pracownikom ośrodka. Usterki będą usuwane bez zwłoki przez konserwatora.

  • Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio pracownikom ośrodka, niezwłocznie po zaistnieniu przyczyny zgłoszenia. Reklamacje będą rozstrzygane na bieżąco.

  • Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania, a będące na wyposażeniu domków wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.

  • Szkody powstałe z winy wczasowiczów rozliczamy na miejscu.

  • W naszych domkach zapewniamy klientom pakiet startowy w postaci: rolki papieru toaletowego oraz jednej gąbeczki do mycia naczyń.

  • Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione poza domkiem, w tym na tarasie.

  • Zachowanie osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Gospodarz może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania.

  • Prosimy nie pozostawiać dzieci bez nadzoru.!

  • Prosimy o nie pozostawianie na terenie naszego ośrodka zwierząt bez nadzoru, dotyczy to również wynajmowanego domku/pokoju.

  • Za szkody, które wyrządził pies lub inne zwierzę, koszt ponosi właściciel lub opiekun.

  • Przy domkach znajdują się betonowe grille, w których rozpalamy rozpałką. Palimy w nich tylko brykietem lub węglem drzewnym.

  • Cisza nocna trwa w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.

  • Na terenie ośrodka zabronione jest:

    a) zakłócanie spokoju i wypoczynku, w tym odtwarzanie głośnej muzyki, również podczas dnia;

    b) palenie ognisk;

    c) nieprzyzwoite, wulgarne zachowanie;

    d) zaśmiecanie i zabrudzanie ośrodka;

    e) patroszenie i smażenie ryb;

    f) wyrzucanie wielkogabarytowych śmieci (np. opony samochodowe).

  • Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotu kosztów.

  • Osoby nie będące Wczasowiczami Ośrodka a przebywające w nim po godz. 22:00 zobowiązane są do jego opuszczenia. Ewentualny dłuższy pobyt winien zostać zgłoszony pracownikom lub właścicielowi Ośrodka.

  • Osoby nie będące Wczasowiczami, parkują auto przed posesją.

  • Zezwalamy na pobyt w Ośrodku (w domkach letniskowych oraz w domkach holenderskich) zwierząt domowych, po uprzednim głoszeniu pracownikom ośrodka. Właściciele zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania zwierząt poza teren ośrodka, a na terenie ośrodka wyłącznie na smyczy. Właściciele zwierząt domowych ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.

  • Parkowanie wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu lub w miejscach wskazanych przez pracowników ośrodka. Na jeden domek przeznaczone jest jedno miejsce parkingowe. Parking ośrodka jest bezpłatny, niestrzeżony. Ewentualne przyjazdy lub wyjazdy w godzinach 22.00-7.00 należy zgłaszać pracownikom ośrodka.

  • Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na terenie ośrodka pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.

  • Zabrania się mycia samochodów oraz pojazdów mechanicznych na terenie ośrodka.

  • W przypadku zgubienia klucza do domku, gość zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia pracownikowi ośrodka tego faktu, w celu wymiany zamka i uiszczenia opłaty w wysokości 50 zł.

  • Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w ośrodku jest dozwolony pod opieką osób dorosłych.

  • Organizowanie spotkań przez Wczasowiczów w więcej niż w jednym domku/pokoju jest dozwolone, jednakże uprasza się o niedekompletowanie naczyń i mebli domków/pokoi.

  • Prosimy o wynoszenie śmieci z domków do pojemników na terenie ośrodka, znajdujących się przy parkingu. Obowiązuje segregacja śmieci.

  • W przypadku zwłoki przy opuszczaniu domku lub pokoju, zostaną naliczone koszty w wysokości 100zł za każdą rozpoczętą godzinę. Wyjątek stanowi wcześniej ustalona godzina wyjazdu z właścicielem ośrodka.

  • Przy opuszczaniu domku lub pokoju, należy przekazać klucze do ręki właścicielowi lub wyznaczonemu pracownikowi ośrodka.

  • Goście, którzy wyjeżdżają powinni przygotować domek następująco: zdjąć pościel, umyć naczynia oraz wynieść śmieci.

    III. Plac zabaw

  • Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat.

  • Dzieci korzystające z placu zabaw muszą znajdować się pod opieka osób dorosłych.

  • Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.

  • Ośrodek/właściciel nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe na placu zabaw na terenie ośrodka.

  • Na placu zabaw znajduje się apteczka.

    IV. Postanowienia końcowe.

    W razie potrzeby prosimy dzwonić na następujące numery:

  • Marta 665 - 140 - 755

  • Bartosz 502 - 852 - 423

    Personel Ośrodka służy Państwu wszelką pomocą i jest do Państwa dyspozycji. Życzymy miłego pobytu;)